19 Januari

Kan börja med att säga grattis till min moster som fyller år idag, Grattis ;)

Nu var det ett tag sen jag skrev, om man bortser från igår.
Det har inte funnits tid eller ork. 

Det är mycket som har hänt sen sist.

  • Nytt år
  • Vi har bytt lägenhet
  • Jag har fått nytt jobb
  • fyllt 20 !!

Så det har funnits andra viktiga grejer att göra.

Idag har jag inte gort så mycket, har varit hemma några dagar för jag har varit sjuk :/ Men i morgon blir det till att återgå till jobbet =)

Det blev en eftermiddagspromenad med trevligt sällskap :)
Det blåste dock ganska kallt och dum som jag var hade jag inget på huvudet så mina öron var nästan köldskadade ;)

Nu ska jag kila ner i källaren och hänga upp lite tvätt.

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0