091125

De blev ingen sovmorgon idag, fast att jag var ledig.
Skulle upp till stallet och rida på morgonen, dock var det ju pissväder ute så de lockade inte allt för mycket!
Inte ens hästarna var sugna på att gå ut.

Efter två timmars uteritt kan jag lova er att jag var genomblöt, det droppade konstant från hjälmen!
Men vad är de man brukar säga "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder". Vet inte riktgit om jag håller med om de bara?! ;)

Efter stallet åkte jag och handla, vårt kylskåp var ganska så tomt så mat behövdes :P
Väl hemma igen plockade jag upp varorna och sen bakade jag chokladmuffins, suuupergoda blev dom. Muums :)

Nu ligger jag i soffan och tittar på oskyldigtdömd.
Har inte sett det förut, men det verkar ganska bra :)

Ska titta vidare nu och vänta på att Älsklingen ska komma hem från träningen :)


S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0