Snöööö :)

Idag när jag vaknade märkte jag att det snöade ute, helt otroligt !!! :O
Jag som knappt trodde att det kunde bli snö här nere på kusten, för så fort det kommer snö blir det slask...
och visst, så var det väl denna dag med.
 Men det fick ligga någon timma iaf :)

Tänk om det kunde vara snö på julafton, då hade jag iaf blivit glad :)
Men man frå väl inte hoppas för mycket.

Jag gick upp efter att Robban åkt till jobbet, plockade lite här och var och åt lite frulle. Sen begav jag mig ut i snön och åkte upp till hästarna o gav dom mat.
Har kommit på att om jag går upp tidigt på morgonen, så där runt 7... så är jag mycket piggare under hela dagen. Låter lite konstigt, men sant. Så därför har jag börjat med de, kanske inte varje dag men nästan :)
Dagen blir även mycket längre och man hinner så mycket mer ! :)

Vid 2 tiden åkte jag in till stan och fikade med Madde. Kul att träffa henne, för det var väldigt länge sen. Vi har nog inte setts sen studenten iaf och de är ju några månadersen ;)
Efter fikan gick vi runt på stan och tittade lite men hittade inte så mycket. Sen var jag tvungen att bege mig, för jag skulle lämna bilen på verkstan, fuuuuuck för den bilen säger jag bara! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0