6 December.

Lite sömn inatt men det var en trevligt kväll (: 

Efter att jag hade kört hjärtat och några till pajkar dit dom skulle så körde jag in till stan och hälsade på Michaela. Det var verkligen inte igår! Har nog inte träffat dig sen vi tog studenten.. och de är ju ett tag sen ;) men iallafall det blev donken, film och chips. Alltså en tjockis kväll. I liiike! ;P
Kände redan igår kväll att något var pågång, men inte hade jag hoppats på att det skulle bryta ut till en dunder förkylning !!!!!

FAAN!

Men men, de är väl inte så mycket att göra åt sakern.
Åkte hem från mickis vid halv 2, skulle även hämta upp hjärtat mitt, men fick även med bästis-fidde ;)
va inte hemma innan kvart i 3 och skulle upp halv 8 för att åka til jobbet... gäsp!!
Lite kämpigt va de när klockan ringde idag vill jag lova.. men man får väl skylla sig själv när man inte går och lägger sig tidigare :P

Idag var det jobb mellan 8,30-15,15. Hatar att jobba söndagar, men man får väl tänka att de är dubbelt betalt. De är väl de ända som är bra ;D

Väl hemma orkade jag inte så mycket som jag hade trott att jag skulle orka.
Förkylningen tar verkligen kål på mig !

Nu ska jag krypa till kojs och försöka sova bort skiten.
Hoppas ni haft en bra söndag.
God Natt.




Älskar dig !!


Älskar Dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0