13 December, Lucia (:

Lucia idag, inte för att jag märkt något av de precis ;)

Fick ett litet ryck idag och ville plocka fram lite tomtar och baka julgodis. Hade tänkt att inte plocka fram några julgrejer, förutom ljusstakarna. Låter kanske lite konstigt att inte ha uppe några julgrejer vid jul, men de är bara för att vi ska flytta och då kändes det onödigt. Men men . :P
Annars har min dag varit väldigt lugn, fick åka och handla lite för kylskåpet var tomt. Vid 4-tiden kom Theresé och hälsade på, kändes som om det var 100 årsedan som vi träffades fast att det bara va typ 3 veckorsedan. Länge för att vara oss ;) Det blev iaf massa massa tjöt  (: och det gillar vi !! ;)

Igår åkte jag till stallet på morgonen fixade lite med hästarna och sen red vi ut en sväng, kallt och halt som sjutton vart det! Men de var väldigt fint väder :) Och det gillar jag!
Påkvällen åkte Robban, Mikael, Nathalie och jag upp till Göteborg och gick på liseberg, Myyyyyss!
Sjukt kallt och Sjuuuuuuuukt mycket folk var de, värre än vad det är en fin sommardag !!
Det var iallafall både mysigt och kul,dock inga stjärnvinster ;P

Nu ska jag lägga mig i soffan jämte mitt hjärta och titta på Solstorm, imorgon blir det jobb 8-19,15 lång dag!

Hoppas ni haft en trevligt lucia :)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0