10 December.

Har jobbar så mycket nu denna veckan så har int ehunnit med att skriva.

I måndags jobbade jag 8-17 och direkt efter jobbet fick jag åka till stallet och göra iordning hästarna och lasta och åka till Hajom för att rida för Mari (: var inte hemma innan kvart i 11 och var helt slut då !!

Tisdag jobbade jag 8-18 hade blivit dunder förkyld under måndagen så kände mig inte allt för pigg, så de blev soffläge hela kvällen, Hjärtat hade hyrt en film om vi kollade på med :)

Igår ( onsdag ) jobbade jag 8,30-19,15. Var inte hemma innan 19,45 och va super trött, så det blev inte många knop gjorda ;)

Idag har jag jobbat 12-19,15. Väldigt skönt med sovmorgon, behövde verkligen det. Dagen på jobbet har väl varit som alla andra TRÅKIG! :P men men nu är det bara morgondagen kvar, sen är det helg och jag är ÄNTLIGEN ledig!! :D:D
Det ger sig vad som händer till helgen, har inte rikgit bestämt mig än.
Men vi får väl se :)

Ha det bra sålänge!

S



Vill ha riktig vinter nu, med kallt och snö!!!!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0