091202

Halloow !

Shit, va veckorna rinner iväg... Onsdag är snart över och veckan går mot sitt slut :P

Igår eftermidda/kväll åkte hjärtat och jag iväg och handlade julklappar, även lite andra saker. Vi va nog inte hemma innan halv 9, men vi fick ju nästan köpt alla klappar :)
Såhär tidig med julklappar har jag nog ALDRIG varit förut!

Idag gick jag upp kl 7, kände mig utvilad så varför ligga kvar i sängen?!
Åt två skinkmackor och drack varmchoklad, tittade även på julkalendern med katten. myys!
Kände sig nästan som barn på nytt ;)
Åkte sen upp till stallet för att rida ut en sväng, brraa kallt var de, 8 minus, det var ett tagsen de va så kallt!!
Väldigt härligt att rida i sådant väder, lite kallt om näsan dock. Men de är bara till att stå ut ;)
Vid lunch åkte jag in till stan för att träffa bästaste Emma, vi gick och kollade lite i affärerna och sen gick vi och tog en fika :)

Nu händer väl inte så mycket mer ikväll, kanske ska ta en promenad. Men har inte riktigt bestämt mig än ;)
De ger sig.

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0