091201

Nu sitter jag här igen, skriver kanske inte allt för ofta men ibland händer det ;)

Igår var jag i stallet hela dagen och på kväller åkte vi till Hajom för att träna för Mari Ölander.
Det gick bättre än väntat och det finns inte så mycket att klaga på :P

Även idag blev det stallet, men idag blev det till att använda hästarna till att "fösa" kor som hade gått ut.
Ni som inte vet, så rider jag western så då kanske ni förstår själva ;)
Vi blev klara ganska tidigt och de var väl skönt!

Nu sitter jag här och ugglar, väntar på att Robban ska komma hem så vi kan åka ute på lite äventyr o handla julklappar :D. Vi ska även titta efter lite saker till lägenheten som vi ska flytta till i januari

Nu tror ja att jag ska rasta dammsugaren lite.

En bild från Hjo-ko för några årsedan :)


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0